Titipan Rindu

seakan jiwa di perbukitan rasa.                                                      
kesendirianku mengingatkan ku menghafal namamu dlm namaku
kesepian menghimpit fikiran ku..aku terbaring .di ombak buntu
menyimpan rindu.pada semut api mengintai janji di pantai
pada batu-batu..mengintai sia-sia kenangan dari serpihan perjalanan
yg ditinggalkan.,,

masihkah kau simpan segugus rindu..yg pernah ku titipka dulu???
Pasir.....kau dengarlah suara ku..
mimpiku tertiarap diperhentian ,desir angin tiba-tiba datang
membawa salam.ketika aku sedang sarat..merawat pilu dan dendam
ingatanku tiba-tiba terbenam dalam jeritan dan jeritan...

aku dalam kelaparan bentak tangis kasih mu.
aku dalam kehausan senyum dari manis susu bancuhan rindumu
setiap malam..aku membilang suaramu.yg tajam bagaikan iangan seruling
sepi yang putus di alir pagi..

DATANGLAH ... KITA JAHIT KALBU YG TERKOYAKAN RINDU

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...